wtorek, 17 marca 2015

Fangirl dla Fangirl... ZRÓB TO SAM!



Mówiąc szczerze: bardzo chciałabym, aby ten blog wnosił coś więcej niż śmieszne obrazki i dziwne teksty. Na początek coś wam ujawnię. Tak, ja żyję, jestem fangirl(spirol, ale to nieistotne).



Poczułam wielką potrzebę ukazania się.
Żeby nikt nie myślał, że ze mnie takie nie wiadomo CO.
Nie bójcie się, to nie będzie blog o MNIE z milionem moich zdjęć, tylko blog o MNIE jako o FANGIRL.
Więc możemy go nazwać blogiem typu FANGIRL dla FANGIRL.
Papierkowa robota za nami.

Przejdźmy do tej zabawniejszej części dzisiejszego postu...

Często jest tak, że jako fangirl jesteś zmuszona do wydawania mnóstwa pieniędzy na fandomowe rzeczy(potocznie "pierdoły" - język randomowców).
DZISIAJ DOWIESZ SIĘ JAK ZAOSZCZĘDZIĆ PIENIĄDZE!
Albo pokryć farbą pół pokoju.
TO TYLKO TWÓJ WYBÓR!

BUTY.
Na tumblr'ze czy różnych fejsbukowych stronkach ujrzeć można buty ozdobione w przeróżny sposób. Napisy, chmurki, serduszka,  czy nawet kosogłosy. Podoba się prawie każdemu, a prawie nikt nie próbuje takich wykonać.
A ja o tym opowiem.



KROK 1:
CHIŃSKI NIE GRYZIE.
Oczywiście, że szkoda pieniędzy na nowe buty. Dlatego warto czerpać korzyści z chińskich sklepów, gdzie zwykłe trampki kosztują około 30 zł.

KROK 2:
FARBY.
Sama używam farb akrylowych, aczkolwiek zaleca się do tkanin.

KROK 3:
WZÓR.
Nie musisz chwalić się swoimi umiejętnościami plastycznymi(choć jestem pewna, że masz wielki talent). Otwórz google grafikę i z uwagą naszkicuj swojego wybranka na bucie długopisem bądź ołówkiem.

KROK 4:
DO ROBOTY.
Nakładaj farbę według własnego uznania. Pamiętaj, że ogranicza cię jedynie własny umysł!(albo ilość farby, miejsce na bucie i rodzice)


KROK 5:
CIESZ SIĘ EFEKTAMI!
Albo płacz.

Nie mówię, że wszystko mi w życiu wyszło.
Radzę dobrać kolor obuwia do preferowanego wzoru.

Przede wszystkim...
BĄDŹ PROFESJONALISTĄ.


7 komentarzy:

  1. Haha. Świetne! ^^ Na pewno wykonam coś takiego...jak znajdę czas. Sama mam podobny pomysł (z serii Zrób to Sam) chciałabym pokryć ścianę imionami moich ulubionych bohaterów. Albo chociaż walnąć jakiś cytat!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Cię <3 Jesteś genialna ^^ Pokażesz nam jak wygląda Twój pokój? Chciałabym zobaczyć co to za cudo masz na ścianie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli będą chętni i nikt nie ma nic przeciw, to dlaczego nie! :D

      Usuń
    2. Ja również jestem za!

      Usuń
  3. hahaha, w tamtym roku robiłam turkusowe, okaykowe trampki- wyszły świetnie! :)
    Ale z czystą przyjemnością czekam na kolejne pomysły na fandomowe diy. Pozdrawiam!

    p.s. I niech los zawsze Ci sprzyja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne to ** Nie do końca ufam swoim zdolnościom manualnym i jestem rozrzutna, więc chyba wolę zamawiać... ale uwielbiam patrzeć na takie cudeńka ** I podziwiam xD
    http://slowami-tez-mozna-dotykac-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń